Hak Kuldan İntikamını Kul ile Alır
Dini İrfanı Bilmeyen Bunu Kul Etti Sanır.....


9 Mayıs 2011 Pazartesi

güzel bir mim daha.....

hepinize günaydınlar arkadaşlar çok şükür bu gün gün aydı sivasa güneş doğdu  kaç gündür kapkara bulutlar eşliğinde yeni güne merhaba diyorduk ayyyy içimizi afakanlar basmıştı.
Bu gün se güneşle birlikte kıpır kıpır içimiz.
Neyse canlarım bu gün huzurunuza gelme sebebim gelibolu17(GÜLCANCIĞIM)
Canım arkadaşım beni mimlemiş hemde çok güzel bir mim konusu bloglarımızın adını koyuş sebebimiz aslında benimki açık ve net ama gülcan arkadaşımın ilk mim konusunda bende olmak istedim
blogumun adı efeninannesi efe benim en küçük oğlum altı yaşında ve adını yazmayı ve okumayı biliyor o istedi ben yeniden blog açmaya karar verdiğimde ve blogger amcaya bi türlü isim beğendiremezken oğluşum benin minik ağzıyla anne benim ismimi koysana diyerek yanıma gelince hemen bi ısırık atttım ve tamam oğlum dedim
hemende kabul gördü isim.

işte böle efendim benim isim hikayem böle bende merak ettiğim bloglar vardı sağ olsun gülcan onların hepsini mimlemiş benden ordan takip edicem mutlaka şimdilik hoşça ve sağlıkla kalın sevgiler

6 yorum:

Gelibolu17 dedi ki...

Ayy ben senin oğluşunu yerim,yerim,,,öperim onun yanaklarından...Teşekkür ederim canım cevapladığın için,,,ben aslında ilk seni tanıdığım ismini merak ediyordum,"asimelek58" bide onu açıklarmısın,kıs sen gerçekten asimisin,hee bizim başımıza asimi olacan :)
58 sivas onu biliyokda asi ne ayak onu çözemedim :)

öpüyorum seni bidenem,günün aydın olsun,hayırlı huzurlu haftaların olsun...sevgiyle kal,Allah'a emanet ol..selamlar :)

Gelibolu17 dedi ki...

Hadi kalk ordan iki bardak çay koyda içelim ayrıcada,dilim damağım kurudu blog blog gezmekten :)çok gezsem kendi blogumada uğrucam :)

Gelibolu17 dedi ki...

Bende simit alayım gelirken çıtır çıtır yeriz çayla.....

efeninannesi dedi ki...

çay hazır canım hani simitler nerde ?asimelek 58 gelince bunuda kızım koymuştu bana yufka gibi yüreğim var aslında üzülen ağlayan görünce dayanamam zorda birini görsem mutlaka elimden geldince yardım ederim etmek için çırpınırım melek ismini ordan koydu sanırım asiliğe gelince evet var asilik biraz başına buyrukluk dediğim dediklik inatçılık asilikte burdan geldi merakını giderebildimmi aceba hahahhaha

Gelibolu17 dedi ki...

Çok giderdin canım,ben tatmin oldum :)

Bu aralar tatmin olan olanaya bide ben olim dedim :)))

öpüyorum seni bidenem,çay hazır...selamlar

Gelibolu17 dedi ki...

Bacımmm günaydınnnn,nasılsın?
yazı stilin çok hoş olmuş,beğendim,ellerine sağlık :)
naptırıveriyon gari,her şey yolundamı,çok öptüm,hadi sağlıcakla kal,selamlar :)

BU BLOGDA YAYINLANAN HER ŞEY BANA AİTTİR İZİNSİZ KULLANILMASI YASAKTIR VE SUÇTUR DİKKATİNİZE.

DOST SANMA

Dost sanma "şanlı" vaktinde yanında olanı, Dost bil "gamlı" vaktinde elinden tutanı
 
BLOG designed by EDACROCHE