Hak Kuldan İntikamını Kul ile Alır
Dini İrfanı Bilmeyen Bunu Kul Etti Sanır.....


1 Şubat 2011 Salı

İŞTE GELDİM BURDAYIM!!!!!!

Gecikmeli olarak canım oğluşumun ilk karne heyacanını paylaşmak istedim sizlerle.. neden gecikmeli derseniz çok kar var sivas ta ve dolayısıyla nette ağrıza nedense bizim oturduğumuz semt de hiç tadı yoktu netin bi geliyo bi gidiyo resim eklenmiyo kaç gündür giremedik neyse sonunda düzeldi ŞÜKÜR KAVUŞTURANA dedik ve hemen kaç gündür blogumu güncelleyememenin verdiği mahcuplukla attım kendimi pc başına hemen oğluşmun ilk karne heyacanı paylaşılmalıydı.Okadar çok sırada yayınlanmayı bekleyen resim ,tarif ,postlar varki insallah en kısa zamanda paylaşıcağım

Ayrıca size anlatmak istediğim daha doğrusu uyarmak istediğim bir konu daha var daha önceki postumda yani BURADA  kızımın hastalığından bahsetmiştim sizlere eklem romatizması var kızımda yani bir sene önce bu teşhisi koydu dokdorlar ve ardından DEPOSİLİN 1.2 diyede bir iğne verildi koruyucu olarak aylık iğne yani halk dilinde her ay iğnesini vurunuyor birde ilacı var çok ağrısı olursa onu alıyordu taki 03.01.2011 tarihine kadar her şey normaldi iğne günü gelmişti iğnesini vurdurduk ve bir gün sonra ishal,istifar ve aşırı baş dönmesi oldu kızımda hemen acile götürdük akşam özel bi hastaneye enfeksiyon kapmış dendi tahliller rutin kontroller ardından serum verildi eve geldik kusma falan geçti ancak bir iki gün sonra eklemlerinde aşırı ağrı ateş oldu tekrar götürdüm doktoruna ve havalar soğuk ondandır dedi bir sürü ilaçlar falan 3 hafta arayla yaptır iğnesini dedi bende doktor dedi nasıl yapılmaz diye tam bi teslimiyetle 3 hafta kızım öle böle idare etti ve vurdurduk iğneyi işte BURDA KOPTU DANANIN KUYRUĞU tabiri caizse iğne vuruldu yarım saat sonra tekrar kusma ishal baş dönmesi aşırı bir şekilde hemde eee mesai saatide bitti napcaz ee doğal olarak aldık götürdük devlet hastanesinin aciline dedim her halde iğne zehirliyor doktor demezmi ben yirmi senelik doktorum duymadım böle bişey başka bi rahatsızlığı vardır sen sabah polikiliniğe gel aaa takdırlık zorla bir serum geldik eve ama kızım hiç iyi değil sabah hemen aile hekimimiz SELMA POLAT hanfendiyi aradım hiç zaman kaybetme ve SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ DAHİLİYE VE ROMATOLAJİ POLİKLİNİĞE RANDEVU AL HEMEN GİT DEDİ Bİ ROMATOLOGA GÖSTERİN GİTTİ TABİKİ TAHLİLLER YAPILDI AKADEMİK İZİN DOLAYISIYLE BİR TANE BİLE PROFÖSÖR YOK ALLAH RAZI OLSUN BU ALANDA UZMAN BİR YARDIMCI DOÇENT VARDI ADINI ŞİMDİ HATIRLAYAMADIM HEMEN BİZİMLE ÇOK SIKI BİŞEKİLDE İLGİLENDİ VE DEPOSİLİN 1.2 İĞNEDEN ZEHİRLENDİĞİNİ SÖYLEDİ O KADAR EMİNDİMKİ HİÇ ŞAŞIRMADIM NEDENSE AMA DİĞER DOKTORLARA BİR TÜRLÜ DERDİMİ ANLATAMAMIŞTIM..NEYSE TAHLİLER TEMİZ ÇIKTI ÇOK ŞÜKÜR ŞİMDİ ARA TEDAVİ VERİLDİ VE ŞUBATIN 8 DE GİTMEMİZ GEREKTİĞİ  VE HOCALARININ BİRLİKTE HANGİ İLACA DEVAM EDİLMESİ GEREKTİĞİNE KARAR VERİLECEĞİNİ SÖYLEDİ VE İYİKİ KÖTÜ BİR SONUÇ ORTAYA ÇIKMAMIŞ DEDİ VE O ANDA RABBİME BİR KEZ DAHA ŞÜKRETTİM RABBİM İŞİNİN EHLİ İNSANLARLA KARŞILAŞTIRSIN AMİN
DOKTORUN SON SÖZÜ BU İĞNEYİ KULLANANLAR VE ONLARIN EBEVEYNLERİNİN ÇOK DİKKATLİ VE UYANIK OLMASI GEREKTİĞİYDİ ÇÜNKÜ İĞNE ÇOK AĞIR BİR İĞNE OLMAKLA BERABER VUCUDUN NE ZAMAN DOYACAĞI BELLİ DEĞİL 1000 DEFA VURULUR BİŞEY OLMAZ 1001 .CİDE OLABİLİR O YÜZDEN YAN ETKİLERİ İYİ BİLİNMELİ İĞNEDEN SONRA ÇOCUK İYİ TAKİP EDİLMELİ DEDİ BENDE SİZLERİ UYARMAK İSTEDİM
RABBİM ÇOCUKLARIMIZI BİZLERE BAĞIŞLASIN AMİN
BİR DAHAKİ POSTUMUZDA GÖRÜŞMEK ÜZERE ALLAHA EMANET OLUN SEVGİLER.........

2 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun...
sevgiler,selamlar,oğluşunun karneside hayırlı olsun:)))
kız kar yollasana ordan bana:)

ahsen58 dedi ki...

efe çok tatlı çıkmış karneside hayırlı olsun canım

BU BLOGDA YAYINLANAN HER ŞEY BANA AİTTİR İZİNSİZ KULLANILMASI YASAKTIR VE SUÇTUR DİKKATİNİZE.

DOST SANMA

Dost sanma "şanlı" vaktinde yanında olanı, Dost bil "gamlı" vaktinde elinden tutanı
 
BLOG designed by EDACROCHE