Hak Kuldan İntikamını Kul ile Alır
Dini İrfanı Bilmeyen Bunu Kul Etti Sanır.....


6 Ocak 2011 Perşembe

brezilya nakışı oturma odası takımı

fiskos örtüsü



tek köşesinin yakından görüntüsü
buda takımın peçetelerinden sadece biri
sivas belediyesi hanımlar kültür merkezi elnakışı kursuna devam ettiğimi bir önceki postumda belirtmiştim.Bu kursta acemilik havlusundan sonra yaptığım ilk büyük iş diyebilirim brezilya nakışı bayağı ağır, zahmetli ve bi okadarda zevkli bi nakış yapmak isteyen olursa çiziminide ekleyebilirm bi yorum bırakmanız yeterli.
    Şimdi gelelim bu nakışımızın tekniklerinie sap işi,rokoko gül yapım tekniği,çiftaraflı tekli birit,tohum işi ve son olarakta boncuk dizme tekniği ile yapıldı .Kenar kısımlarıda zincir tekniği ile yapıldı umarım yeterince açıklayıcı olabilmişimdir.BU GÜNLÜK BENDEN BU KADAR Bİ DAHAKİ POSTUMUZA KADAR HOŞÇA VE DOSTÇA KALIN SEVGİLER.......

3 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

pişttt hamarat arkadaşım ben geldim,nörüyon?
sana çay getirdim:)
ve mimledim,haberin olsun:)
sevgiyle kal,öptüm seni:)

efeninannesi dedi ki...

TESEKKÜRLER KUZUM MİM İÇİN HEMEN CEVAPLICAM ÇAYYYY HEÇ DAYANAMAM

ahsen58 dedi ki...

canım çok güzel olmuş eline sağlık

BU BLOGDA YAYINLANAN HER ŞEY BANA AİTTİR İZİNSİZ KULLANILMASI YASAKTIR VE SUÇTUR DİKKATİNİZE.

DOST SANMA

Dost sanma "şanlı" vaktinde yanında olanı, Dost bil "gamlı" vaktinde elinden tutanı
 
BLOG designed by EDACROCHE