Hak Kuldan İntikamını Kul ile Alır
Dini İrfanı Bilmeyen Bunu Kul Etti Sanır.....


6 Ocak 2011 Perşembe

HEHEHEHEHEH MİMLENMİŞİMMMMMM

 BENİM ÇOK SEVDİĞİM CANIM ARKADAŞIM GÜLCANIM
    BENİ MİMLEMİŞ BÜYÜK Bİ ZEVKLE CEVAPLICAM CANIM ÇOK TESEKKÜRLER HADİ BAKALIM BANA KOLAY GELSİN

 soru 1-kaç yaşındasınız?
cevap1-Valla ne desem bilmemki önceden 18-19 demek çok hoş oluyodu be ama neyse gülcanımımı kırcam söylüyom işte 32 yaşımdayım hahahah

soru2-isminizin son harfi ne?
cevap-2 aslında benim iki adım var hangisini söylesem adım ayşe melek kırmızı renk te olanlar son harfleri bende ikisi birden söyleyim ek.

soru3-en sevdiğiniz renk nedir?
cevap3-en sevdiğim renk fuşya hastalık derecesinde diyebilirim

soru4-kilonuz kaç?
cevap4-ben bu soruyu heç sevmedimmm ne biçim soru buuuuuuuuu yawwwwwwww sevmesemde napcem mecburen cevaplıcam 65 kiloyum oldumu şimdi mimleyen bacım hıhhhhh


soru5-boyunuz kaç?
cevap5-boyumda 1.60 cm

soru6-ailenizin kaçıncı çocuğusunuz?
cevap6-ilk ve tek çocuğuyum :)

soru7-en sevdiğiniz şarkı?
cevap7-öle çok seviyorum diyebileceğim bir şarkı yok ama türkülere bayılırım tam bir halk müziği hastasıyım türkü olsunda yöresi möresi farketmez.

soru8-sizce sarışınmı esmermi?
cevap8-bu soruyu tam anlamadım ama yaratılanı severim yaratandan ötürü ... esmer sarışın farketmez

soru9-sigara kullanıyormusunuz?
cevap9-??????!!!!!!!!!

soru10-alkol kullanıyormusunuz?
cevap10-asla

soru11-çayı fincandamı içersiniz çay bardağındamı?
cevap11-kupada içmeyi her zaman duble tercih ederim


BENDE BU ARKADAŞLARIMI MİMLİYORUM HADİ BAKALIM KOLAY GELSİN SEVGİLER

çatı katı ilkay  
balböcüğü
yaseminablam

4 yorum:

Gelibolu17 dedi ki...

canımmmm,çok teşekkür ederim:)
ne güzel cevaplamışsın,oyyy kıyamam ben sana:)
öptüm kocaman gidiyorum:)

efeninannesi dedi ki...

RİCA EDERİM BALIM NE DEMEK ELİMDEN GELDİĞİNCE CEVAPLAMAYA ÇALIŞTIM

yaseminlerim dedi ki...

Tesekkur ederim canim en erken zamanda cevaplamaya calisacagim
kendini cok guzel anlatmisin, kendine iyi bak boylece seni daha iyi tanimis oldum sevgiler.

efeninannesi dedi ki...

ne demek yasemin ablam tesekkür benden sana

BU BLOGDA YAYINLANAN HER ŞEY BANA AİTTİR İZİNSİZ KULLANILMASI YASAKTIR VE SUÇTUR DİKKATİNİZE.

DOST SANMA

Dost sanma "şanlı" vaktinde yanında olanı, Dost bil "gamlı" vaktinde elinden tutanı
 
BLOG designed by EDACROCHE