Hak Kuldan İntikamını Kul ile Alır
Dini İrfanı Bilmeyen Bunu Kul Etti Sanır.....


6 Şubat 2011 Pazar

KEŞKE HEP ÇOCUK KALSAYDIM :(((

Keşke hep çocuk kalsaydım hiç büyümeseydim diyorum bazen ozamanlar benim için endişelenen benim yerime düşünen annem vardı ahhh mekanın cennet olsun anneciğim nasılda özledim seni nasılda iyi anlaıyorum şimdi senin o üzerime titreyişini her an bana bişey olacakmış duygusuyla yaşayışını...
        Ancak anne olunca anlarmış insan annesini tam manasıyla ....
Hani hep derlerya anne olunca anlarsın bizi diye annelerimiz ne kadarda haklılar ben hastalanınca canım anneciğim okadar üzerime titrerdiki ozamanki minik beynimle anlayamamazdım anneciğimin içinde kopan fırtınaları ....
  Şimdi o fırtınalar benim kalbimde, beynimde,yüreğimde hiç durmadan hızını artırarak bir hortum edasıyla
tüm benliğimi içine alırcasına kopuyor .
  Bunu şimdi neden yazıyorum yazmasam paylaşmasam içimdeki volkan patlayacak sanki salı günü kızımla yeniden hastanede olucaz hani burda anlatmıştım tekrar tetkikler yapılıp nasıl bir tedavi uygulanacağına karar verilecekti işte o gün bu salı içim içime sığmıyor elim ayağıma dolaşıyor ne yapacağımı bilemez haldeyim inşallah tetkikler istenilen gibi çıkar ve biran önce uygun tedaviye başlanır ve bizde bir ohhhh çeker rahatlarız.
 allahım evlatlarımızı korusun bizlere bağışlasın dua etmek ve çocuğumu hekimlere emanet etmekten başka bişey gelmiyor elimden ne yazıkki.....
           Bu günlerde benim ruh halimden ötürü blogum iyice ağlama duvarına döndü sizlerinde başını ağrıtmış olduk bu günleri atlatıp güzel tarifler ,el işleri ve cıvıl cıvıl postlarda en kısa zamanda görüşmek üzere hoşçakalın........

4 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

Şekerimmm,nasılsın?
güzel yemek yaptığını biliyorum,onçün seni azcık MİM liyorum,sayfama bekliyorum,sevgiler,selamlarrr

http://gelibolu17.blogspot.com/

bu güzel yazın için ayrıca yorum yapmaya gelcem bekle beni şeker:)

efeninannesi dedi ki...

teşekkürler gülcanım nasıl oluyum iyi olmaya çalışıyorum kızım amaliyat oldu kaç gündür hastanedeydik dün akşam üzeri çıkış verdiler şimdi mikrobiyoloji sonuçlarını bekliyoruz bakalım hayırlısı

gelibolu17 dedi ki...

Canısı ben annemi kaybedeli uzunn yıllar oluyo,19 yıl oluyo neredeyse,ama acısı daha ilk günkü gibi taptaze duruyo,özlemi her geçen gün benimle birlikte büyüyoda büyüyo,ve ben iki çocuk annesi oldum ama anneme öyle hasretimki...
seni çok iyi anlıyorum,nerde bir annemi kaybettim,yada falancanın annesi vefat etmiş haberi duysam,okusam hüzünleniyorum,ahh diyorum işte benim derdimi anlayacak birisi,damdan düşenin halinden damdan düşen anlarmış hesabı,çünkü bende damdan düştüm,toparlandım,silkindim,kalktım ayağa ama gel sen onu bana sor....

bizde evlatlarımız için ayakta durmak zorundayız,çünkü ağaçlar ayakta ölür...

efeninannesi dedi ki...

hoşheldin gülcanım ahhh ne kadar haklısın söylediklerinde bende annemi kaybedeli 4 yıl doldu ama günler aylar geçtikçe acısı içerime bir hançer gibi daha fazla oturmaya başladı ama naparsın takdiri ilahi işte aynen dediğin gibi ayakta kalmak zorundayız hayat devam ediyor

BU BLOGDA YAYINLANAN HER ŞEY BANA AİTTİR İZİNSİZ KULLANILMASI YASAKTIR VE SUÇTUR DİKKATİNİZE.

DOST SANMA

Dost sanma "şanlı" vaktinde yanında olanı, Dost bil "gamlı" vaktinde elinden tutanı
 
BLOG designed by EDACROCHE