Hak Kuldan İntikamını Kul ile Alır
Dini İrfanı Bilmeyen Bunu Kul Etti Sanır.....


18 Şubat 2011 Cuma

AHHHH ANNECİĞİMMM:((((

Bu gün 18 şubat 2011 canım anneciğimi kara toprağa koyalı tam 4 yıl bitti koskoca bir 4 yıl.
Onsuz yaşayamam yapamam ben artık nasıl yaşarım diee düşünürken tam 4 yıl yaşadım annem sensiz kocaman bir 4 yıl,
      Hep kızardın bana ben temizlik yaparken iş görerken  delimisin kızım sen kendini neden yoruyorsun ne var evinde tertemiz diye kıyamazdın hiç bana,
   Bak bu gün iş yapmıyorum anne gözlerim dolu dolu ah keşke diyorum hep yanımda olsaydın .
Kızmalarını özledim söylenmelerini bana ,dualarını özledim annem.
Sabah erkenden kalkıp kahvaltı hazırlayıp hadi kalk deyişini özledim başımı okşamanı,sırtımı sıvazlamalarını özledim annem .

   Ah anneciğim bu gün rüyama gel neolur bir kez daha göreyim seni bir daha bırakıp gitme beni neolur diye yalvarayım yalvarsam dizlerine kapansam kalırmısın anne gitme diye haykırsam gecelere.....

Ah anneciğim ahhh geç anladım meğer sen benim en güçlü yanımmışsın ,yıkılmaz kalemmişsin ,hayata tutunduğum tek dalımmışsın annem.

Sanki ardımdaki karlı dağımmışsın annem sen gidince yapayalnız kaldım sanki hala ilk gün ki gibi belkide daha fazla acıyor içim annem acımın tarifi yok tarifsiz .
Ama napayım elhamdülilah müslümanız inançlıyız bir gün kavuşacağımıza yürekten inanıyorum ve o günü iple çekiyorum annem canım benim .
   MEKANIN CENNET ,RUHUNŞAD,PEYGAMBER EFENDİMİZE KOMŞU OLASIN ANNEM

                         DUALARIM HEP SENİNLE ANNECİĞİM  .........

7 yorum:

Eymen'im dedi ki...

Annenize Yüce Rabbim rahmet eylesin. Allah tüm sevdiklerimizle iki cihan beraberliği versin inşallah hepimize. Dua ve Sevgilerimle...

efeninannesi dedi ki...

Eymen'im ve Essa'sı: allah razı olsun canım çok saolasın amin diyelim hep birlikte

ahsen58 dedi ki...

canım bende çok seviyordum anneni allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun

efeninannesi dedi ki...

ahsen58:Aminnn canım oda seni çok severdi!

gelibolu17 dedi ki...

Canım benim,Anneciğinin mekanı cennet olsun,Allah rahmet eylesin...
sevgiler,selamlar buda benden sana ve senin gibi tüm annesizlere hediye olsun...

Anneme Hasret

Sana olan hasretimi anlatmaya,kelimeler yetermiydi bilmiyorum,
seni her anışımda boğazıma oturan kocaman yumruğu,
her aklıma düştüğünde gözlerime düşen çiğ tanelerini,
içimde ben büyüdükçe benimle birlikte büyüyen yokluğunun acısı,
özleminin sancısı,geçmeyen yürek yarasını anlatmaya yazmaya...
bu duyguları ifade etmeye yetmiyordu cümleler...
sarı bir sonbahar şafağında yitirmiştim seni ve sıcaklığını sevgini,
daha paylaşacak o kadar çok şeyimiz varken,
yaşanacak güzellikler,sevilip,ninniler söylenip,ayaklarında uyutacağın torunların olacaktı...
işte ben o günden beri,ne zaman anne diye seslenen bir çocuk görsem,
anne diye ağlayan bir çocuk görsem,içim burkulur,yüreğim ezilir...
dayanamam kıyamam bir evladın annesiz kalışına,yarım kalışına,parçalanışına,
sana olan özlemimin buruk acısı düşer,
yüreğime,gözlerime,sözlerime....
kokuna hasret,sıcağına hasret,sözlerine hasret,
saçlarım tarayışına hasret,dilim sana anne diye seslenmeye hasret,
yokluğunda yalnız kalmayı öğreniyorum,anne olmayı öğreniyorum,
sana hasret yaşamayı öğreniyorum....
Annem....
senin ve tüm annelerin mekanınız cennet olsun....

Gelibolu17

efeninannesi dedi ki...

gelibolu17:hoşgeldin safalar getiridn sayfama balım yazı için çok tesekkürler yüreği gönlü büyük arkadaşım benim

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

rabbim annenin mekanını firdevs-i ala eylesin inşallah ...

BU BLOGDA YAYINLANAN HER ŞEY BANA AİTTİR İZİNSİZ KULLANILMASI YASAKTIR VE SUÇTUR DİKKATİNİZE.

DOST SANMA

Dost sanma "şanlı" vaktinde yanında olanı, Dost bil "gamlı" vaktinde elinden tutanı
 
BLOG designed by EDACROCHE