Hak Kuldan İntikamını Kul ile Alır
Dini İrfanı Bilmeyen Bunu Kul Etti Sanır.....


8 Mart 2011 Salı

YETER ARTIKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!

MERHABA ARKADAŞLAR
Bloggerin kapatılmasıyla hepimiz büyük bir şok içerisinde sudan çıkmış balığa döndük.
     Bu gün dünya kadınlar günü(GÜYA) blog yazarlarının büyük bir çoğunluğunun kadın olmasına rağmen bu günde sanırım hala bloglarımız yasaklı ben DNS ayarlarını değiştirdim girebiliyorum ancak ne gelen var ne giden.İyiden sahipsiz kaldı bloglarımız.

 Bende her ne kadar istemesemde blogcu dostlarımı kaybetmemk ileşimde kalabilmek adına yenibir blog açtım şimdilik her şey düzelene kadar sanırım orda olucam bu sayfayı açmayı başaran tüm dostlarımı yeni adresime bekliyorum .ve son olarak sayın cumhurbaşkanımızın bir haberiyle sizleri başbaşa bırakıyorum sevgi ve dua ile allaha emanet olunuz
YENİ BLOG ADRESİM  TEFEKKÜR BAHCESİ
Gül,Blog Yasağı İçin Devrede


CUMHURBASKANI ABDULLAH GUL
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, twitter’daki hesabı üzerinden, “Blogların kapatılmasıyla ilgili de çok mesaj alıyorum. Anladığım kadarıyla bu alandaki hukuk gözden geçirilmeli ve kurallar toplu cezalandırmalara fırsat vermeyecek şekilde değiştirilmeli. Bu yönde gereken girişimlerde de bulunacağım” yorumunu yaptı. Sosyal medyanın gücüne de değinen Gül, Mısır örneğini vererek şunları yazdı: “Sizin de takip ettiğiniz gibi geçen hafta Kahire’ye kritik bir ziyaret gerçekleştirdim. Mısırlı gençler, sosyal medyanın gücünü o kadar etkin kullanmışlar ki eski yöneticilerin tedbir almasına bile fırsat kalmamış. Öyle ki ben kendileri ile konuşurken bir taraftan hepsinin masa altından parmaklarının çalıştığını gördüm.”

Hiç yorum yok:

BU BLOGDA YAYINLANAN HER ŞEY BANA AİTTİR İZİNSİZ KULLANILMASI YASAKTIR VE SUÇTUR DİKKATİNİZE.

DOST SANMA

Dost sanma "şanlı" vaktinde yanında olanı, Dost bil "gamlı" vaktinde elinden tutanı
 
BLOG designed by EDACROCHE