Hak Kuldan İntikamını Kul ile Alır
Dini İrfanı Bilmeyen Bunu Kul Etti Sanır.....


24 Şubat 2011 Perşembe

AMANDA AMAN ÖDÜLÜM BENİMMMMM

Canım arkadaşım,can dostum,dert ortağım aynı zamanda  ELTİM olur kendisi ,

        Kendisini çok severim hep zor anlarımın dostu,sıkıntılı günlerimde
sığındığıdım liman gibidir kendisi .

  Böyle bir elti her insana nasip olmaz diye düşünüyorum ve
 rabbime  şükrediyorum.İyiki varsın canım iyiki güzel bir aileyiz ne mutlu bana......

  AHSENCİĞİM ödül için sana çok tesekkür ediyor bende sayfama gelen tüm blog dostlarına gönderiyorum sevgiler ...

6 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

Efeninannesi,nerde olim canım,baktımda 3 gündür yokmuşum,kötü bişey yok hamdolsun,azbuçuk hastalıklarla uğraşıyoruz:)))gelicem çay içmeye,sevgiler,öpüyorum:)

gelibolu17 dedi ki...

Fıstığım ödülünde hayırlı olsun,eltin banada vermiş,alıcam ama önce kuaföre gitmem lazım,çok güsel olmam lazım o ödülü alırkene:)))

gelibolu17 dedi ki...

Az önce bir yorum bıraktım bloggerin azizliğine uğramış olabilir,tekrardan ödülün hayırlı olsunnn,sevgiler:)

ahsen58 dedi ki...

bak beni şımartıyorsun canım bu güzel sözlerinle sende benim için aynısın bunu bil

efeninannesi dedi ki...

gelibolu17: evet 3 gündür yoktun bi daha bu kadar kaybolma emi merakta bırakma tememmmmm

efeninannesi dedi ki...

ahsen58:hoşgeldin canım ne şımartması gerçekleri söylüyorum

BU BLOGDA YAYINLANAN HER ŞEY BANA AİTTİR İZİNSİZ KULLANILMASI YASAKTIR VE SUÇTUR DİKKATİNİZE.

DOST SANMA

Dost sanma "şanlı" vaktinde yanında olanı, Dost bil "gamlı" vaktinde elinden tutanı
 
BLOG designed by EDACROCHE